3 Haziran 2017

YENİLENEN BALKON DÜZENİ !!

HOOLA BEBİŞLERİM KUCAK DOLUSU ÖPÜCÜKLERLE; ÖZLEMLERLE GELDİM

ayyyhh nedir bu bahar yorgunluğu ne menem bişeydir 40 yaşıma geldim; hala çözemedim..
benim mutad balkon düzenim şu zamanlara kaldı..
eee..tabi bir de havaların bir türlü yaz moduna girmemesinin ve gerekli ışığı yakalayamamanın da etkisini unutmamak lazım..
gerçi yazdan neffffret eden biri olarak hiiç şikayetçi değilim deyip virgülü buraya bırakıyor;
bu yılki balkonsal çalışmalarımı hepinizin beğenisine ve fikrine açıyorum..
bu arada ...
şu anda bu satırları okuyan ve blog yazılımlarından; sorunlarından anlayan okuyucu!!!
biliyorum ordasın!!
ve biliyorum ki vicdana gelip birgün nasıl olup da postlarıma yapılan yorumların burda görünmediğini; ama mail adresime geldini açıklayacaksın..
o gün bu gün mü ne dersin ??


işe önce artık eskimiş ve paslanmış; ama bir türlü gözden çıkaramadığım galvaniz süslerimi yenilemekle başladım


yeni succulentler yetiştirmek en büyük zevkim


 şunlara bakar mısınız bazıları görünmüyor bile :))


yetişkinlere saksılarında bakım yapıldı 

  tazelendiler;


hayat buldular..


elbette ki duvarlar boş olamazdı..


ve elbette ki benim el emeklerimle bezenmeliydiler..


renklenmeliydiler..
bu arada bu baykuşların yapımını başka bir posta sakladım..
evet evet işgüzarlık ettim 

farkettiniz mi??


penceremin perdesini de değiştirdim..
zalım marmaris güneşine 1 sene dayanabildi zavallı :((


iki sevgili biblosu melikeciğimden hacıladıklarımdan :))



eski rengi solmuş yapay çiçeklerimi çöp poşetine der-dest edip yeni ve canlı renklileriyle değiştirdim..


neden mi yapay çiçek??
elim yeşil değil de ondan :(((


ne yani??


yıllarca çalışıp ürettiğim bez bebeklerimi..


amigurumi bebeklerimi misafir etmese miydim ??


hayatımda aldığım en anlamlı hediyeydi benim için bu tablo sevgili Füsun Urkun'dan!!
bir kez daha teşekkür ederim :))




dallar baykuşlarım ve sevgili juliette design ın el emeği olan begonvillerde kullanıldı..


kararlıydım!!!
bu kadar gerçek görünen çiçeklere yapay muamelesi yaptırtmayacak;


imajlarını destekleyecektim ;)


bu arada o duvardaki kalpli succulent pano da sevgili jülyetin el emeği !!
zaten özenli ve asil duruşundan da anlaşılmıştır ;)


söyledim ya bebişlerim;
ışık haziranın 3'ünde bile okadar kötü ki; görsellerim sayıca fazla ancak göz alıcı değil..


ama işte ben n'aaptım??


biraz renk..
 biraz eğlence kattım işin içine ;)

akşam güneşi sahi kime vuruyordu ??

işte 3 haziran itibarı ile hayata karşı duruşum!!!
bütün yıl hastalıktı..
günlük hayatın koşuşturmalarıydı..
çocukların okuluydu...
eee?? 
ben mero kulunuzun da artık bi dinlenmeye ihtiyacı yok mu??
üstelik ben öyle yaban ellere de gitmek istemem!!!
BİR TEK EVİM OLSUN...BANA BİŞEY OLMAZ!!!

Sevgiyle ve üretken kalın bebişlerim




4 yorum:

  1. harika görünüyorlar...hele o kaktüsün gözleri süper olmuş hepsi..

    YanıtlaSil
  2. ilcihan hanım çok teşkkür ederim beğenilerinize sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  3. Çok ama çok şirinler emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaa benim gibi görmenize okadar seviniyorum ki :))
      çok teşekkür ederim :))

      Sil