16 Haziran 2017

VAR MI PASTA İSTEYEN ;)

CEHENNEM GİBİ SICAK BİR MARMARİS AKŞAMINDAN HERKESE SELAM BEBİŞLERİM

günlerin nasıl geçiyor?? diye soranlara pehlivan tefrikası gibi bir listeyle cevap vermek isterdim 
amma ve lakin bilmeyenler için açıklamak gereği hissediyorum;


marmaris'te gündüzleri hiç birşey yapmayız biz !!!

bu insanlık dışı sıcaklarda tembel bir koala gibi neredeyse hiç hareket etmeden yaşıyoruz biz..
EN AZINDAN BEN !!
bakın şimdi bunları yazmaya bile üşendim
 veeeeee..
sizi son 1 haftanın faaliyet fotolarıyla başbaşa bırakıyim
önce intro :))
sessiz sedasız (peki itiraf ediyorum biraz da ışığa saydırarak) bi foto çekecektim;😏😏

yakalandım !! 🙄🙄
yakalandık açıkgöz efendiye..😒😒
sen bi şaşır bi şaşır; 🤣😆
arada ne mesafe kaldı ne otorite 🙄🙄
demesin mi bana ''ay sen n'aaptın şapşik!!😳😳😳
ben: DONNNKKK !!! 😱😰😕
zaten bunu söylemesiyle pastaya gömülmesi bir oldu 😜😝
evlat işte 😍😍
sahi..
pasta yemeye ilk önce süslemelerden başlayanlar burdalar mı ??😉










😉




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder