30 Ocak 2017

SAĞLIK İÇİN ÖNEMLİ NOTLAR !!

HOLLA BEBİŞLERİM N'ASSINIZ ???

blog programımın oldukça gerisindeyim..
                                                     biriken onlarca yayın konusu var...
ben de bu postumda aslında herbiri ayrı ayrı ele alınıp hayata geçirilmesi gereken konuları;
 sadece açıklayıcı fotoğrafları ve birkaç cümle ile dipnotlar düşüp yayınlamayı uygun gördüm...
tabii eğer kabul eder dikkate alırsanız ;)
HADİ BAŞLAYALIM
valla bu tabloya baktığımızda itiraf edeyim en başta benim dikkate almam gerekiyor sanırım...
KİLO !!! NE BÜYÜK BELASIN!!!
 hele hele vermeni engelleyen hastalıkların varsa; ve bu hastalıkları da aslında kilo yapıyorsa...
yumurta mı tavuktan; tavuk mu yumurtadan hesabı !!
PEHHHH !!


sağlığımız için bu tabloyu kaydetmek ve alışveriş listemizi bu şekilde oluşturmak gerekmiyor mu sizce de ??


ahhh...kanserrrrr !!!
çağın illeti ve meme kanseri de tıpkı rahim kanserleri türleri gibi biz kadınların kabusu!!!
aylık ve yıllık kontrolleri ihmal etmezken kendi kendimizi gözlemlemeyi ve muayene etmeyi es geçmeyelim lütfen !!!


refleksoloji!!
son zamanlarda arkadaşımın vasıtasıyla ve bana yaptığı uygulamalarla daha çok inandığım alternatif tıp yöntemi...
ayaklarından gıdıklananlar dikkattt !!!

ben mesela sanırım doğulu olmanın verdiği özellikle et ve etin tüketilebilecek kısımlarını iyi bilir ancak bilmeyenler için bu tablo sizce de çok yardımcı olmaz mı ?? hem kendi; hem de kasabınızın işini kolaylaştırırsınız böylece :))


işte bir alışveriş ve sağlık yardımcısı liste daha !!
besin piramidi!!
herşeyden; ama bu tablodaki sıklıkta ve ölçüde beslenmek..
işte dengeli beslenme sistemi !!

beslenmek beslenmek dedik...
biraz da ruhu beslemeye;
yararlılarından faydalanıp zararlılardan uzak durmak gerekmez mi ne dersiniz ??

işte benim muzdarip olduğum 1 konu daha !!!
reflü; gastrit ve ülserden şikayetçiyseniz bu tablodaki gıda ve takviyelerin illa ki bir veya birkaçı yangınızı söndürecekir !!

balık!! 
çok hassas konu..
tazeyken ve mevsiminde yemek bu tablo rehberliğinde daha da mümkün..çıktısını alıp buzdolaba yapıştırmaya ne dersiniz ??

veeee....final!!!
kendimizi düşündüğümüz kadar çevreyi de düşünüp tasarruflu ampulleri kullanmak gerek ama ya sonrası???
çok hassas bir konu okumaya ne dersiniz??

veee son olarak....
bu gördüğünüz şekil bir kaktüs için yaradanın dehası ve tabiat ananın eşsiz güzelliği olabilir belki ama ya bir çilek içinse ????
                                                          ben de öyle tahmin etmiştim !!!


benden bu seferlik bu kadar...
yararlı olacağını-olacağımı umuyor ve sevgiyle; sağlıcakla kalın diyorum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder