10 Aralık 2016

SADECE 3 MALZEME İLE ;)

HOOLA BEBİŞİLERİM BEN GELDİMMMMMM 

şikayetçi olduğum bir durum var bahsetmeden geçemiycem...
blogumun mottosu ''hayata dair herşey'' idi..
nasıl ve ne şekilde  sadece elişi ve yemek tarifleri veren bir blog haline geldim bilemiyorum ncak bu konuda ciddi üzüntü içerisindeyim..
fakat şöyle bir dönüp baktığımda hayatmda biri zaruri ihtiyaaç; diğeri de kafa dağıtmaya yarayan bu 2 eylemden başka birşey yapmadığımı gördüm..
nasıl yapabilelim ki?? 
gündem malm..
tecavüzler dayaklar ekonomi cinayetler iflaslar boşanmalar ailelerin 2 yakasını bir araya getirememeleri depresyonlar başarısızlıklar umutsuzluklar..........
.....ler ve ......lar
ve hayır dilbilgisi bozukluğundan değil; içimdeki kaostan dolayı hiçbirinin arasına virgül koymayışım..
evet durum tam da bu...
tam bir kaos cehennemi!!!
durum bundan ibaret bunu anladım ve döndüm 2 uğraşımdan ''zaruri ihtiyaç'' bölümüne; 

size kolay ve kafa karıştırmayacak bir tarifle geldim...

aslında bir çeşit urfa kebap ancak kaşarlısı


gerekli tüm malzeme bu inanabiliyor musunuz??
satır kıyması; kaşar ve közlenmiş patlıcan

kıymaya sadece tuz ve karabiber ve 2 diş sarımsak ekleyip yoğuruyorsunuz..bunun adana olmasını istiyorsanız elbette acı toz biber eklersiniz bu sizin zevkiniz ;)
bir folyo üzerinde köfteyi eziyorsunuz ve 1 tatlı kaşığı kadar köz patlıcan ekliyorsunuz..


sonra elbette kaşar..
ben rendeledim bu bir hataymış onu anladım zira kapatmakta oldukça zorlandım..siz ince dilimleyerek yerleştirin lütfen


bu şekilde kapatıp üzerine çok az sıvı yağ gezdirip doğru ızgaraya ;)



ve ta-tammmmm !!!


nar gibi kızarmış; kendi yağını salmış enfes bir kaşarlı kebabınız oldu!!! 
dilerseniz elinizde köz patlıcan kaldıysa zeminine şöyle güzel bir tereyağlı beğendi hazırlayıp beğendi yatağında sunum da yapabilirsiniz...

ağzınızın tadı hiç bozulmasın sevgiyle kalın bebbişlerim !!!!










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder