22 Kasım 2016

KIŞ HAZIRLIKLARI VOL#2

YİNE GECİKTİMMM...HEP GECİKİYORUM!!!!

yooo aslında hiç bir işim-faaliyetim gecikmez...
aşşırı aşırısı timing bir kişiyimdir ve üstelik herkeşlerden de bunu beklerim...
fakat gelin görün ki; iş bloga yazı yazmak konusunda öyle olmuyor...
bu arada herzamanki gibi..

MERHABA BEBİŞLERİMMMM !!!
efenim henüz biz marmariste kışla müşerref olamadık ayıptır söylemesi ama; bu demektir ki kışlık stoğumuzu tutmadık...
ben sadeceeee...
yazmakta geciktim...
gelsin fotolarrr!!!

reyhansız salata; kahvaltı ve içliköfte düşünemiyorum!!


bu yıl ilk defa haşlanmış mısır konservesi hazırladım..ola ki tutarsa; seneye kendimi nasıl zaptederim bilemiyorum !!!


her seneki gibi el classico!!!! domates konservelerim!!!


mısır unum trabzondan..
nasıl da belli değil mi??? adaşım meral sağ olsun mucx beybiiii :))


bunlar ne???  diye soracak olursanız tanıştırayım muğla tarhanası..enfes bir lezzet..sadece pişirmesi oldukça can sıkıntısı..
dikkatinizi çekerim hazırlamak demedim...
PİŞİRMEKKKKKK  !!!


acı sossuz olur muydu hiç??? 
ASLAAA !!


eriştelerim nazilli'den..


bu küçük tupperların içinde domates ve biber salçalarım var ve elbette ki aslında bu kadar değiller heheh :) bunlar elimin altında olması gerekenler..
biber salçam urfa'dan;
domates salçam ise birazdan göreceğiniz fotolardaki ürünlerle birlikte daha önce de BURADA yazısını yazdığım ve kendisine sonuna kadar kefil olduğum evişi doğal ürünler'den


acı sos ve reçellerimin infoları...hepsi yine EVİŞİ DOĞAL ÜRÜNLER 'den..
domates kurum nazilli; topik biberim ise teee adanalardan..


işte ennn sevdiğim kısım; dolmalık kurularım!!!
ve salçalarımın devamı!!!

zannediyorsanız ki bunlarla kaldım; 
yanılıyorsunuz bebişlerim zira daha sırada zeytinyağım; un tarhanam, bir kısım reçellerim,tam buğday unum ve patlayan mısırım var...
ve elbette pul biberim; kimyon ve karabiberim; patlayan mısırım...
ama daha henüz elime ulaşmadılar..
ve evet baharatlarımı bile tanesiyle ve yerinden gelecek şekilde temin etmeye gayret gösteriyorum!!!
bunlar da yazılır mı diyeceksiniz  fakat bilhassa diyorum ki evet yazılır!!!
zira doğalını mum ışığında bile olsa arayıp bulup Allah'ın nasip ettiği kadar elimizden geldiğince sağlıklı tüketmek derdindeyim ve lütfen sizler de öyle olun..
ve evet lütfen bizimle paylaşın ki;
hem bu tip üretimler çoğalsın hem ucuzlasın..
ve de en önemlisi...
özendirici olsun ki gelecek nesillerimizi sağlıkla büyütelim!!!
bu arada....
yapılışını merak ettiğiniz malzemeleri hiç çekinmeden sorabilirsiniz...
kendi yaptıklarımdansa seve seve tarif ederim arkadaşlar..
ve ayrıca kış hazırlıklarımın ilk bölümüne de BURADAN ULAŞABİLİR; BAKABİLİRSİNİZ
hepiniz sağlıkla ve mutlulukla kalın bebişlerimmmm !!!









5 yorum: