3 Temmuz 2016

M.A.C; BONACURE; BİODERMA,LOREAL,MAX FACTOR..BİTENLER-ÇÖPE GİDENLER

HOOLA BEBİŞLERİM YİNE BEN GELDİM
hazır temmuz ayına girmişken ve hatta elimdekileri bitirmişken bi soluk bitenler-çöpe gidenler postu hazırlayım dedim...
valla malum; 
yaz ayları renkli kozmetik değil; genelde bakım-koruma ayları benim için
bu yüzden makyaj ürünleri ağırlıkta değil üzgünüm :((

 ÖNCE Bİ GENEL BAKIŞ


yaz ayları bereketsiz mi oluyor yoksa ekonomik mi bilemedim ehüehh:))
RENKLİ KOZMETİKLER


M.A.C. Studio fix pudra: benim vazgeçilmezim...kara-sarı çildimin kurtarıcısı..yıllardır biter biter kurtulamaz elimden ben yine can havliyle ona sarılırım :))

maybeline clossal kajal göz kalemi: 2 kereden fazla kullanmadım belki de 1 !!! ömrümde bu kadar kalın sürülen bu kadar bulaşık bir göz kalemi görmedim..direk çöpe !!!


loreal telescopic extra black maskara: aslarımdan biri.zaman zaman elim buna gidiyor memnunum evet

max factor masterpiece maskara: evet..bir çöpe gidip beni küplere bindirmiş ürün daha...bu maskaraın fırçasının mantığını anlayan; kullanabilen biri varsa bana da anlatsın Allah aşkına !!!

TEMİZLİK-BAKIM GRUBU

 

bonacure mousture kick saç köpüğü: en..en..ennnn sevdiğim !!! başka ne diyim ???

bioderma sebium yüz yıkama jeli:3 yıldır vazgeçemediğim ürün..haaa...neden bitirmedin 2 parmak kaldı dibinde yalançııııııııı derseniz; tarihi geçmişti anacıım...gözünün yaşına bakmam bilirsiniz !!!

LR aloe vera diş macunu: yeni deneyip memnun kaldığım ürünlerden :))

GÜNEŞ KORUMA

 
Bioderma sebium mat krem: yaz aylarında yağlanıp parlama sorununa büyük ölçüde yardımcı oluyor..benim açımdan tek sorunu makyajla arasına koymak zorunda olduğum oldukça uzun süre

bioderma photoderm +50: yüzünüz için en güzel koruma...

bende bitenler ve kullandığım ölçüde tavsiyeler bu kadar bebişlerim..
umarım yardımcı olabilmişimdir ;) 
beni izleyin anacığımmmmmmm





5 yorum: