6 Temmuz 2016

AMİGURUMİ PEMBE PANTER

HOOLA BEBİŞLERİMMM BEN GELDİMMMMMM

öncelikle hayırlı; huzurlu ve sağlıklı bayramlar diliyorum hepinize !!!
malumunuz vechi ile klasik bir Türk ev kadını olarak bayram öncesi temizlik haftasında kendime bir miktar zarar verip bayramı yatak-döşek geçirmekteyim..
 ama bu demek değil ki; sizlere Şeker tadında bayramlar dilemekten acizim ;)
şeker tadında derken; aklıma şeker pembesi panterim geldi
NASILIMMM ??

aslında ilk bakıldığında çok sevimsiz görünen bu yaba gibi ayaklar işleniş tekniğiyle biraz değişik ve oyalayıcıydı ama işlerken keyif almama engel teşkil etmiyordu tabii ;)



N'ABIYONUZ ???


yaaaa...şu kafanın tatlılığına bakar mısınız?? ben yaptığım için mi bana öyle geliyor yoksa ??
bu arada...
şapşal suratlı olduğum konusunda hemfikiriz gözlüklerinizin ayarıyla oynamanıza gerek yok yani ;)

aaayyyy bilemedim nerelerde dolanayım;
bu mikemmel ficüdümü nerelere kondurayım ??


ve final ta taaaaa !!!



nasılım ???
beni beğeniyür müsünüz ??

sevgiyle ve hep bayram coşkusuyla kalın bebişlerimmm !!!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder