2 Haziran 2016

GOTHİC BEBEK YAPTIM BEN :)

ÇOOOOKKK UZU ARADAN SONRA HEPİNİZE KUCAK DOLUSU ÖPÜCÜKLER BEBİŞLERİM
uzun dedimse; öyle laf olsun diye değil; anneler gününden beri tek kelam yazmamışım kalbim kadar tertemiz sayfalara

pekiiiiii;
beni tanıyanlarınız bilir de;
tanımayanlarınız boş mu oturdum sanır??
nooo nooo noooo !!! bebişlerim
araya hastalıklar; kurslar,sergiler ve gerek bezden gerekse amigurumiden bir çok bebek sıkıştırdım ayıptır söylemesi


öyle uzun uzadiya yapılış aşamalarını anlatmıycam artık..


zira uzun zamandan beri nette bez bebeklerle ilgili birçok paylaşımdan herkes evinde bebek  uzmanı oldu

bilmeyenler de fotolara bakıp az çok fikir sahibi olur diye düşünüyorum yapılış aşamaları hakkında..


itiraf edeyim gothic bebek fikrine en baştan beri soğuk bakmama rağmen iş bitiminde karşısına geçip saatlerce izledim salonumun tam ortasında konuşlandırarak


ehhemm...benimki tüm fotolardan belli ama yanındaki arkadaşları da en az benim kadar bu işe gönül vermiş kurs arkadaşlarım tarafından yapılanlar..


ve bir dipnot:
evet çizmeleri yok kızımın..
zira çizmeli fotosunu nereye kaydettiğimi bir türlü bulamıyorum...

kendini de tekrar görüntüleyemem benim miss gothic'i..
çünkü yeni evine çoktan kanatlanıp uçtu bile...
sevgiyle ve üretken kalın bebişlerim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder