5 Mart 2016

DÖVME KEÇEDEN YASTIK

PANNNNN KALLLDİİİİİİİİMMMM

yani türkçe meali;; 
ben geldimmmmmmm bebişlerim :))
yine bir haftasonu;  ben yine rahat durup kendimi elişlerime adayacağıma; hiçbirşeyi ve hiçbir yeri didiklemiyceğime söz vermiş olmama rağmen ne oldu dersiniz ???
yine cebren ve hile ile oğlumun bütün odasını zapt ettiğim için çekmeceler dolaplar döküldü; bütün hobi malzemeleri birer birer gruplandırıldı...
eeee...çocuk kendi odasında mülteci gibi yaşarken fazla göze batmayalımdı değil mi ama
baktım vakit epeyce müsait; e dolaplar da kesmemiş beni; bilgisayarımdaki fotoların temizliğine giriştim Allah Allah nidalarıyla :))
anammm!!! bi de ne göriyim donnnkkk !!!!
benim ne zorluklarla; ne tozla-pislikle baş edip bitirdiğim yastığımın postunu hazırlamamış ve dahi yayınlamamışım



esin kaynağım tabii ki ulu efendimisss PİNTEREST'ten..

aman ya rabbi örneğe bakarken ben hiç bu kadar ayrıntılı; ıcık-cıcık bi iş olacağını düşünmemiştim..
en büyük özelliğimdir..
yüzeysel bakarım; hiçbirşey görmem...

                            
 ana parçaları yün plakalardan kes;sonra daha miniklerini programlayıp kesip bileğe kuvvet döverek yedir...
hele kenar kontürlerini çilelerden ayırdığın öbeklerle döndüre döndüre yapmak..
1000 kere lanet edip bırakmaya yeltenip renkleri sevdasına vazgeçtiğim anlardı gerçekten..
ama sonuç değdi ne dersiniz?? diye de böyle yüzsüzlük eder sorarım alıştınız artık :))




sevgiyle ve üretken kalın bebişlerim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder