27 Şubat 2016

ORGANİZE İŞLER BUNLAR ;)

tatlı bir meltem eşliğinde; pırıl pırıl güzel bir marmaris gününden selamlar herkese 
meltem..pırıl pırıl..güzel dediğime  bakmayın...

oldukça yoğun geçen bir haftanın sonunda kendime verdiğim ''haftasonunda hiçbir iş yapmıycam'' sözünü eşe; işe ve çocuğa hacet kalmadan bizzat..ben..kendim çiğneyerek akşama varmadan pertimi  çıkarmış bulunuyorum
efenim konu; sağ-sol dolap içi düzeni...
hani olur da mazallah çiçekli kolyeniz taşlıların arasına karışmıştır...
ya da ne bileyim daha kötüsü makyaj fırçalarınızdan biri münasebetsizlik edip ne işleri varsa makyaj malzemelerinin arasına karışmıştır...
Allahımmmm tam bir skandal!!!

                                                                          
nasıl olur?? nasıl yaşar sonra bu kulunuz bu evde ??
işe önce takı çekmecelerimden başladım...
hayli uzun zamandır buraya bir çözüm arıyor; bulamıyordum...
karışıp düğüm olan kolye zincirleri yüzünden değil takı takmak; hayattan soğuyordum resmen



önce zincirli tüm kolyeleri bu çekmecelerden çıkarıp çekmecelerin rahat nefes almalarını sağladım...
yazlıklar,kışlıklar,taşlılar ve bileklikler kendi aralarında bir düzene girdiler nihayet:)
işin en zor kısmı dolanan zincirleri birbirinden ayırıp aylar önce eşime istanbuldan sipariş ettirttiğm asma aparatını dolaba monte edip yerleştirmekti..
itiraf ediyim korkunçtu..felaketti!!!

böyle daha mutlular sanki ne dersiniz ??


  işte hayın ve de zalım bir transparan pudra fırçaların arasına kaçmış...
hayır ne oldu yani ne geçti eline maceraya atıldın da???
bunca fırçanın zorunlu banyosuna ve de ben gibi meşgul bir bloggera iş çıkardın da ne oldu ??

eee her şerde bir hayır var diye boşuna dememişler değil mi sevgili blogcanlarım :))
missss gibi oldular bakın ;)



sıra geldi makyaj çekmecesi düzenine kiii; zincir çözümü kadar olmasa da kabir azabı gibi bir işti zira tarihlerine bak..kokularına bak...gruplara ayır..ambalajlarını ıslak-kuru sil...
teferruatlı iş yani :(


en son adım da ojeler ve alternatif malzemelerin olduğu çekmecelerdi... 

neşeli ve keyifli geçmesi kuvvetle ihtimal bir marmaris haftasonunu da böylece katletmişyorum...
 bulunuyorum...
bende durumlar bundan ibaret sizler nasıl geçiriyorsunuz baharın ilk günlerini??
sağlıklı ve keyifle kalın bebişlerim

4 yorum:

  1. ben daha o işlere hiçççç başlamadım... kolay gele :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel tertemiz olmuş :) Düzen güzeldir ♥

    YanıtlaSil