14 Kasım 2015

BİR BEBEK BİTER; YENİSİ GELİR ;)

HEYOOO HEYOOO ...
HEYOOOOO !! 
BEN GELDİM TOPLANIN BAKİİM

şunun şurasında düşes mi desem; nişanlık kızım mı.....
bitirmişim haftalar sonra sizinle paylaşayım dedim kimse yok mu huuuu ???
dedim ya..haftalarca uğraştım bu güzellikle...ama abarttığımı düşünmenizi istemediğimden belirtmek isterim ki ben bebeklerimi (siparişlerim hariç) sadece ve sadece gittiğim kurs saatleri içinde yapıyorum...bu da onlardan biri ;)
başlayalım mı??
önce kalıplar çıkarılıp vücutlar oluşturuluyor herzamanki gibi...öyle basite indirgeyerek anlattığıma bakmayın...huyum kurusun herşeyi böyle pek kolaymış gibi anlatırım ben 

dikimi ben gibi biri için ayrı bir olay zaten..
ammaaa....
doldurması hele de benim gibi boyun fıtıkları ve his kaybı yaşayanlara tam bir işkence; demedi demeyin :(
a-aaa...bu minicik toplar da ne ola ki ?? 


sanırım sorunuzun cevabı bu olabilir
evet bildiniz!!!! düşesin ikizlerini itina ile çalışıyoruz efeemmm


eee...sonunda kıyafetlere başlıyoruz..


sanırım gittiğim kursa bez bebek kursu demek büyük haksızlık olur...
bu kursta biz hem terzilik; hem kalıpçılık..
hem modelistlik..hem kuaförlük...hem anatomi teknisyeni..hem alçıcı..hem makyöz..
hem biraz matematikçi..
hemm....
hem herbişey öğreniyoruz!!!


kuaförlük derken; inanmıycaksınız ama şu korkuluğun üzerine sıra sıra dizilmiş şeyler; kurdeleden oluşturduğum ve ''kalıba yatırdığım'' saçlar !!!


işte bu da ispatı ;)


ta-taaaaaa!!!


işte benim mahçup prensesim...bu fotoda bir tek tacımız eksik; zira eve getirirken kaybetmişim :( 
artık bakıciim bir çaresine ;)

nasıl buldunuz benim mahçup düşesimi ???
kimileri de elsa 'ya benzetti sanırım bi çeşit çizgi film kahramanı..
ama kim ve ne olduğunu bilmediğimden herhangi bir yorum yapamıyciim

hepinize enerci dolu haftasonları beni özleyin anacıım







5 yorum:

  1. İnanılmaz sabır işi...minnak minnak dikiş...her yeri ayri detay..şahane olmuş.ellerine,zevkine sağlık canim.

    YanıtlaSil
  2. ne kadar kolaymış gibi anlatsan da hiiç kolay görünmüyor. harika olmuş ayrıca. ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifli bir iş ellerine sağlık sonuç çokkkk başarılı ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuş eline sağlık burnu da olsa daha şirin olabilir
    bu arada instagram kullanıyorsanız bir çekiliş başlattım sizi de beklerim :D
    https://www.instagram.com/kozmetikpsikolojisi/

    YanıtlaSil
  5. pek bi havalı bayan olmuş..çok hoşuma gitti :) banada beklerim lütfen

    YanıtlaSil