29 Ağustos 2015

AĞUSTOS AYI BİTENLER-ÇÖPE GİDENLER

HELLO EVERYONE  BEBİŞLERİM

yani kaplıcalara geldim; sizlerden uzak kaldım; ve hatta sıcaktan beynim yımış yımış olmuş olabilir ama;
 araştırmacı deneyimci fiyaskocu bloggerlık kimliğimi de marmariste bırakmadım heralde !!!


ağustos ayı birçok ürünün kullanıldığı değil; çöpe gittiği ay oldu maalesef bende..
önce bir toplu görünüm verelim elbette ;)

renkli kozmetik ve parfüm içerikli bir bitenler postu olacak uyarmadı demeyin;

OJE GRUBU


bunların hepiciği çöpe gitti bebişlerim...ve markalarının golden rose,essence veya flormar olmasının hiçbir ehemmiyeti yok gördüğüm kadarıyla..sanırım sorun bizim evin lokasyonunda..yani marmarisin sıcak memleket olmasında...

flormar nail enamel dryer: oldukça işe yarayan ve kızım ve benim bittikçe aldığımız bir ürün tavsiye ediyorum elbette :)

PARFÜM GRUBU

                               

victoria'secret body mist: kızımın kullanmaktan vazgeçemediği; benim ise tahammül edemediğim body mist...yenisini aldı bile :(

versace red jeans eau de parfüm: genç kızlığımın ve dahi kızımın parfümü...yaşım; yaşam tarzım,zevklerim değişti elbet ama bu parfüm; yeri ayrıdır bende :)

antonio banderas blue deodorant: yine Özge'min kullandığı günlük deodorantı..sanmıyorum birdaha alsın :( zira epey zorlandı bitiricem diye

bu aylık benden bu kadar bebişlerim
sizler neler kullandınız veya nelerden kurtuldunuz ??? 
paylaşımlarınızı ve tecrübelerinizi bekliyorum.

sevgiyle kalın ve beni izleyin anacığımmmmmmmm



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder