28 Mayıs 2015

VE SONUNDA...GERÇEK BİR TİLDA ;)

merhabalar sevgi pıtırcıklarımmmm


kimi zaman içinden gelmediği için hiçbirşey üretemediğinden yakınan ben; kimi zaman da ürettiklerini sizlerle paylaşacak enerciyi bulamamak gibi bir şımarıklığa düşüyorum işte böyle..
mero'dur;
ne yapsa yeridir diyorsanız;
hadi bakalım o zaman bu uzun arada ben neler yapmışım ??


bebek kursuna ilk başladığımda sadece tilda bebek yapacağımızı düşünürken; aslında bebek dünyasının sadece tilda'lardan ibaret olmadığını yeni öğrendim kurs hocamız sevgili maria'dan..
kendisine bu konuda gerçekten minnettarım zira içindeki o üretim ve paylaşım enerjisi bize öyle güzel yansıyor ki; sağlık durumum el verse birer bebekle yetinmeyeceğim gün gibi ortada 

kaldı ki; tilda kursuna başladım deyip ortalarda bir yerlerde bir zaman diliminde tildaya zaman gelmesi benim açımdan oldukça ironik oldu ;)
 

kalıplar çıkarılıp dikişe geçildi ve doldurma işlemiyle tildam vücut bulmaya başladı..bu işten çok keyif almama rağmen beni en zorlayan iş;  benim için insanüstü bir gayret gerektiren doldurma işi


bazı işler bazı ellere çok yakışır ya...
işte bu benim için geçerli değil!!!
bknz: BENİM ELLERİM!!!
ehmm.. konuyu dağıtmayalım piki :))


şu çizmeleri bu şekilde süsleyebileceğim fikri benim mesela hiç aklıma gelmezdi bu da sevgili maria'nın yaratıcı ve pratik zekasının güzel bir ürünü :)

VE İŞTE TA TAAAMM!!!


hanımefendi gibi bacak bacak üstüne atarak da poz verdim miydi bu iş tamam ne dersiniz ;)


                                 

güzel paylaşımlarda yeniden görüşmek dileğiyle sağlık ve sevgiyle kalın bebişlerimmmmm 




6 yorum: