29 Mayıs 2015

DAVŞANIM...DAVŞANIM... GÜZZEL DAVŞANIM :)

MUCXXX MUCXX MUCXXX 


gök gürültülü serin ve bollll yağmurlu; aşık olduğum bir marmaris gününden sevgi dolu öpücükler bebişlerimmmmmmmmm

hazır keyfim bukadar yerindeyken; eee arazi de müsaitken uzun zamandır üretip paylaşamadıklarımdan bir post hazırlayım dedim kahve eşliğinde sizlere


maviş maviş bir kreasyon seçtiğime göre sıradaki bebeğimin erkek olması kaçınılmazdı ;)
hep kız hep dişi olmuyor bunu farkettim..ayrımcılığın her türlüsüne karşıyım pozitif olanı da dahil 

gerçi puantiye pantolon giymiş bir davşanın ne derece erkek olabileceğini sorgulayacaklar çıkabilecektir aranızda ama ben kıyafetlerde de ayırımcılığa karşıyım..
elbette erkekler etek giymediği sürece ıyyyyyy 

NASSILIMMMMMM  ??
önce sol profil :))


şöyle karşıdan geçin bi bakın da yakışıklılığımı hakkıyla göstereyim size ;)


bi de sağ profil verdim miydi tamamdır ;)






3 yorum:

  1. Oy süper olmuş:) Ama yapımı bitimi daha ayrıntılı beklerdim.. Yakışıklı mı?:) Yok bence şirin..

    YanıtlaSil
  2. çok datlıııııı bu davşannnn:) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı olmuş ya. Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil