12 Aralık 2014

İLK BEBEĞİMİ YAPTIM BENN :)) TUĞÇE SU NİNE :))

MERHABA BEBİŞLERİMMMM 

uzun zamandır post girmiyorum bloga.. zira bu görüntülenememe meselesi iyiden iyiye soğuttu beni.. 

ancak baktım ki konular birikti; başedilecek gibi değil; kıyısından köşesinden bi merhaba diyim istedim hepinize..

bez bebek-tilda ve ev aksesuarları kursuna yazıldım görüşmeyeli..çok zamandır istiyor ve bunun için kumaş-malzeme birikimi yapıyordum zaten..marmariste böyle bir kursun açılmasını hayal bile edemiyor; olsa olsa istanbulda workshopa katılırım diye düşünüyordum..
derken birgün sevgili maria'nın sergisine katıldım ve sergiyi gezdikten sonra kurs açıp açamayacağını sordum; olabileceğini söylediğinde dünyalar benim oldu :) 

aradan geçti 8-9 ay...umutsuzlugun dibindeydim ki; birgün kursun açılacağını bildiren bir mesaj aldım veeeeeee...işte o gün geldi çattı ve ben 2.bebeğimi bitirdim bile..ama acele yoookkk ;) önce ilkinden başlayalım :))

örneğimiz elimizde başladık ince ince çalışmaya..itiraf edeyim ki; bu işi asla hafife almıyordum ancak bedenime bu kadar ağır geleceğini de tahmin etmiyordum..zira yıllardır bi şekilde idare ettiğim bel ve boyun fıtıklarım kendilerine gösterdiğim ilgiyi mi kıskandılar nedir; ben de burdayım dercesine bi atar yaptılar son dönemde
aslında örneğimizde olduğu gibi hedef bu;

kendi kumaş seçimlerimle varılan sonuç ise bu oldu  :))




ne dersiniz??? fena da olmamış değil mi???
ve benn; günümüzde kız çocuklarına  buğlem; liya, simla gibi isimler konulduğunu düşünerek istikbalde yaşlı bir nine olması ihtimal bu bebeğe çağın gereklerine uygun olarak TUĞÇE SU NİNE adını koydum...

nasılllllll ???


1 yorum: