28 Kasım 2014

SEBİ BEBİ'DEN FOTOĞRAF MAKİNEM GELDİ :)

MERHABALAR BEBİŞŞERİMMM


geçtiğimiz günlerde sevgili sebi bebi'nin Bonusbay ile Fotoğraf Makinesi, Alışveriş: Paris Seyahati videosunu izleyip hediye çekilişi etkinliğine katılmış ve hediyeye hak kazanmıştım...

hediyem bugün elime ulaştı ..zaten sabahtan beri kardeşim; eşi ve minik rüzgarım evimi şenlendirdiği için yerinde olan keyfim kat be kat arttı..


şunun güzelliğine bakar mısınız bembeyaz yeni yıldan dileklerim gibi tertemiz





kendisine burdan çoookkk teşekkürler ediyorum benim için harika bir yeni yıl hediyesi oldu mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim...

sevgili sebi bebi'nin youtube kanalına ulaşmak ve abone olmak isteyenler için TIK TIKKKK

sevgiyle kalın bebişlerimmmm



11 yorum:

  1. Çekiliş sonucu videosunda kazandığınızı görmüştüm güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. çookkk teşekkür ederim süslü şirineee :))))

    YanıtlaSil
  3. objektifiniz de hep mutluluklar olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman yarabbiii !! bu ne güzel bir dilek çok teşekkür ederim :))

      Sil
    2. aman yarabbiii !! bu ne güzel bir dilek çok teşekkür ederim :))

      Sil
  4. Çok şanslısın gerçekten canım güle güle kullan :) Blogunu bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    http://makyajtavsiyem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleyim di mi ?? çok teşekkür ederim :) hemen geliyorum ;)

      Sil
  5. iyi günlerde kullan canım. Ben de bu makineden istiyorum. Memnun musun? . Bu arada sabun cevizi yazımı dün yanlışlıkla kaydetmek yerine yayına almışım. Şimdi tamamladım. Okumak istersen beklerim.

    http://www.bakbuharika.com/2014/12/sabun-cevizi-ile-camasr-ykama-deneyimim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için ve evet çok memnunum gerçekten :)) blog yazına da hemen bakıyorum ;)

      Sil