16 Eylül 2014

4.ÇEKİLİŞİM SONUÇLANDI ;)

SELAMM SELAMMM...SELAMMM BEBİŞLERİM
 özlemle beklediğim sonbaharın ılık enerjisiyle 4.çekilişimi bu sabah sonlandırdım...

çekiliş benim çok dertli olduğum bir konu.. zira şartları açıkça yazmama rağmen haaa-laa çekiliş için açılmış ve bunun dışında tek kelam bile paylaşmamış blogların katılımı herzamanki gibi dikkat çekiciydi...
yapılan katılımların hepsini tek tek inceleyeceğimi söylemiştim...yaptım da...ve sonuçta hayretlere düştüğüm birşey oldu....çekilişe hak kazanmak için burdan mesaj bırakan 5 blog önce takibe alıp 1-2 gün sonra takipten çıktı..
kendileri zaten çekiliş için açılmış bloglardı ve benim için (üzgünüm ama) bir kayıp değillerdi..ancak bu yapılan kurnazlık...bu küçük hesaplar...benim aklımı dimağımı şok etti !! 
elbette ki daha önce de bir blogger arkadaşımın da belirttiği gibi her çekiliş duyurusu yapan çekiliş blogu sayılmaz sadece okumak için girebilir; paylaşmak ve paylaşım yapmak zorunda değildir..ancak peki bu nedir bana söyler misiniz ?? nedir bu yapılana verilecek ad ???

içeriğim belki ilgi çekmemiştir..beğenmezsin ve takip etmezsin bu gayet doğal hakkın..
amaaa...
sen çekilişe katılıp takipteyim diye yazarsan; bir de üstüne hakkının baki kalmasını sağlamak için 2-3 gün takipleyip sonra da hırsız gibi çıkıp gidersen iş başka...
herneyse...

çekilişimin talihlisi sevgili ASTERA oldu...kendisi bir an önce benimle iletişime geçerse çok sevinirimm :)) 

2 yorum:

  1. Benzerlerini başka arkadaşlardan da duymuştum, sırf bu yüzden çekiliş yapmaktan da, katılmaktan da soğudum. Ayıptır yahu, ne insanlar var..

    YanıtlaSil