8 Ağustos 2014

NUXE'TAN HEDİYEM GELDİ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)

BEBİŞLERİM MERHABAAA :)

nuxe'un facebook etkinliğinde şanslı 100 kişiden biriydim ve bu sabah  hediyem geldi...


evet dırçalı bir lip balmdı bu..nude tonlarda ;)
gerçi ürünün kokusu hayatta en nefret ettiğim kokulardan biri yani bademyağı kokusuydu ama daha ilk sürüşte benim kupp kuru dudaklarımı kendine getirmesine hayran kaldım..öğrendim ki diğer şanslılara da değişik koku ve içerikliler gönderilmiş.. 


benimki nude tonlarda olanıydı..kendilerine nereden teşekkür edeceğimi bilemediğimden burda hem paylaşmak hem bilgilendirmek istedim...


sanırım 1 taşla 2 kuş vurmak buna denir zira kendisi hem bakım yapıp hem güzelleştiriyor..bundan sonra sanırım bağımlısı olucam ;)

hepinize şanslı ve sağlıklı günler dilerim 


2 yorum:

  1. Güle güle kullan canim, kokulara bende cok hassasim ama güzel durdugu ve nemlendirdigi sürece bende okay, sonucta hediye ne olacak :)

    YanıtlaSil