4 Temmuz 2014

M.A.C. ÇIKARMASI :)

tabii çıkarma dediğime bakmayın 

bu sizin için küçük bi adım olabilir ama benim için ü-hüüüüüüüüü

MERHABA BEBİŞLERİMMMMMM

marmarise dönüşüme sayılı günler kala kendime engel olamadım ve çok uzun zamandır hayalini kurduğum renklerde mini bir palet oluşturdum kendime..


paletimi flaşlı ve flaşsız olarak çektim..  
mavi olanı WİNKLE...ben tam bir mavi far kadınıyım ama uzun zamandır bu tonu arıyor;bulamıyordum malesef...spontan alışverişte rastlamış olmak heyecan vericiydi gerçekten :)

 somon olanı ise PARADİSCO.. somonun en tatlı tonunda...bu tonu istediğimde MUA ların bana bakışını görseniz...eeee..malum hatun 100+ kilo ve oldukça da kendini belli eden bi tip...ne gerek var kü ne???
şeklinde gelgitler yaşadılar yazık amaaaa; kararlıyım alıcam..enfes bir geçiş rengi...bir M.A.C 217 ile efsaneler yaratabilirsiniz eminim..üstelik de yaz için mükemmellll!!! şeklinde önce kendi kendimi sonra onları ikna ederekten sahip oldum bu cicilere


altlarına da bir güzel 2 li refill palet çektimiydiiii; değmeyin keyfime oldu ay sabahlar olmasınnnn




hepinize bereketli ve sabırlı ramazanlar; bol keyifli günler diliyorum bebişlerimmmm


4 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlim, Paradiscoyu bende almayi düsünüyorum, cok güzel bir renk :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim harika renkler güle güle kullan balımmm :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullaaaan :) mavi olan cidden çok hoş duruyor.

    YanıtlaSil