14 Haziran 2014

ZOR ZENAAT BABA OLMAK

zor zenaat BABA OLMAK !! seversin zaten.. de!!! EMEK VERECEKSİN !!! gün gelecek birini sırtında yüklenirken aynı anda diğerini doyuracak; gün gelecek korkularını yenmesine yardım edeceksin o yavrunun üstelik aynnı şeyden sen de korkuyorken... gün gelecek aynı oyunu beraber öğreneceksin;hatta belki jest olsun,YENİLECEKSİN  gözyaşlarıyla sana koştuğunda kucağını açacaksın ona üstelik senin de gözlerin dolu  bir bakacaksın meydanlara inmişsin eyleme; adına çapulcu demişler üstüne üstlük...evladınla aynı kanı taşıyana aynı sevgiyi akıtırken yakalayacaklar seni sonra..çünkü kanının kanıdır ne de olsa  dedim ya...zor zenaat baba olmak..yüreğindeki sevgiyi eksiltmeyip hep aynı coşkuyla,aynı aşkla çocuklarına bakmak..ağırdır BABA kelimesi..herkese söylenmez...söylenmemeli kabul etmiyorum..asla kabul edemem  sen bunca karşılıksız severken ve kendini bunca adamışken; SEN BENİM ÇOCUKLARIMIN BABASIYKEN; HERKESE BABA DENEMEZ !!! BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN...İYİ Kİ EVLATLARIMIN BABASISIN...İYİ Kİ HAYATIMDASIN...ÖMRÜM SENİN OLSUN; SEVGİN BENİM... 
HAYATIMIN ANLAMI..BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN 





































3 yorum:

  1. Harika fotograflar, cok sempatik bir baban var belli :) Masallah babana, babalar günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle çok teşekkür ederim :) ama fotoğraflardaki sempatik baba benim değil; çocuklarımın babası..yani eşim hihihiii :))) bayıldı iltifatınıza teşekkür ediyor.. ;)

      Sil