13 Nisan 2014

SİPARİŞLERİM GELDİ HEYOOOOO !!!

SELAMMM SELAMMM SELAM BEBİŞLERİM
yoğun geçen hafta sonundan daha da yoğun geçecek bir hafta dolayısıyle cuma günü elime geçen,uzun zamandır sahip olmayı beklediğim ürünlerimin postunu şimdiden yayınlamak istedim :)
öncelikle missha'larımdan bahsetmek istiyorum :)
missha bb krem benim maalesef ki kara-sarı yüzümün artık ayrılmaz bir parçası...burda aslında bir ifade düşüklüğü oldu yalnız; zira maalesef kısmını cilt rengim ile söylediğimi belirtmek isterim yoksa missha bb krem benim bu iflah olmaz çaresizliğimin tek ilacıdır efenim..memnunum; 2 kez 20 ml'liğini kullandım artık pompalıya geçme zamanıdır deyip bu kez 50 ml olan pompalısından sipariş ettim :)
missha maskara ise benim bilmeden sırf deneyimmlemek adına alıp; markasının kalitesinden dolayı asla pişman olmadığım bir maskara oldu tek kusuru benim kadar gözlerini kaşıyan bir tipseniz eğer; o caanım fırçanın özenle ayırdığı kirpiklerinizi yapıştırabilirsiniz...
missha maskeler ise tamamı nem dengesini sağlamak temelleri üzerine kurulmuş maskeler 2 çeşit ...bakalım görcissssssss 
 veeee...ve işte m.a.c refill farlarım
artık benim de kendi yarattığım ve lüzumsuzları yüzünden çantamda tutmak zorunda kalmayacağım; kullanmadıklarımı attığımda veya verdiğimde vicdan azabı yaşamadığım bir paletimin olması ne güzel değil mi??? günlük makyaja yönelik doğal toprak tonlarda oluşturdum paletimi renklerim bronze,vanilla,wedge ve mulch..bir arkadaşım çok beğendi renkleri aynı renkleri sipariş etmek istedik sadece 2 gün sonra ve inanılmaz !!! hiçbiri stokta yoktu pro palette'de olmak üzere...yuh dedim itiraf ediyorum 

 ordan oraya görmemişler gibi yerleştirdim durdum refillerimi..görseniz tam bir komediydi..çok istediği oyuncağı almış bir çocuktan farksızdım o gün 



hepinize arzu ettiğiniz herşeye sahip olduğunuz bir hayat diliyorum bebişlerim sevgiyle kalın :)



2 yorum:

  1. Süper renkler secmissin canim, mac paletin hayirli ugurlu olsun, bende böyle dörtlü paletle baslamistim ve inanilmaz kullanisli farlar, cokda uzun süre dayaniyorlar, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim evet renkler kullanışlı çok severek kullanıyorum..hiç kullanmayacağım ve atılacak paletlere para vermektense bu daha mantıklı :)

      Sil