13 Nisan 2014

BU BİR ZAFERR !! VALLA SANIRIM BENİM ZAFERİM EHÜEHH :)

SELAMMM SELAMMM SELAMMM BEBİŞLERİMMMM

uzun zaman geçti size yazmayalı ama size söz; açığı kapatıcam zira dolu dolu bir hafta geçti :) görselden zengin bir post sizleri bekliyor anacıım ;)

haftaya mutlu bir haberle başlıyorum çok şükür
 ziraaaaaaaa
ta taaaaaammmmmmmmmmmmm
MARMARİS'E GRATİS AÇILIYORRRRRRRRRRRRRR
valla hiç kusura bakmayın bu konuda tevazu gösteremiyciimmmm zira; attığım tacizlerin haddi var hesabı yok...
birkaç görselini paylaşıcam size emsal teşkil etmesi için..
olmadı; beni çağırın anacıım; musallat edin başlarına bakın bakalım haftasına açılıyor mu açılmıyor mu en baba köşede yeni bi gratis



hizmet size kendi ayağıyla gelmiyor maalesef siz talep etmedikçe..çok isterdim burda bir de bir sephora açılmasını ama yaradanı da fazla zorlamamak lazım değil mi bebişlerim zira burada sephoradan anlayacak ve dahi onu tanıyan bir zümre yok maalesef
neyse kötü şeylerden bahsetmeyelim..
sevincimi sizlerle paylaşmak istedim  mutlulukla kalın bebişlerim 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder