31 Mart 2014

MİNNAK GOBLEN PANOLARIM :)

SELAMM..SELAMM...SELAMM...


baharın tüm enerjisiyle gelip bana zerre kadar etkisi olmaması sebebiyle tüm tembelliğimle yenilik-üretim-değişiklik arayışına girdim bebişlerim


yani bilmiyorum sizlerde de böyle mi ancak ben hiçbirşeyden değilse sanırım tembelliğimden ölücem yakındır size söyliyim 


bi kurcalıyim bakiim sağı solu ne çıkar evin havasını nasıl değiştiririm diye aranırken bir süre önce yaptığım bu minnak goblen pano-bardak altlıklarını gördüm hey gidi günler heyyy


goblen diyorum ancak bunlar petit-point tekniğiyle işlediklerim ozamanlar minik bir koleksiyon olsun hem de üst kata çıkan merdivenlerime de kiriş süsü olur diye işlemiştim şimdi ise onları güzel bir tasarımla bardak altlıkları olarak değerlendirme fikri belirdi aklımda ne dersiniz ???


toplu halde eskiden kirişimdeki dizilimleri böyleydi 




bunlarsa tek tek fikir ve örnek olsun diye görsellediklerim ;)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder