16 Mart 2014

GRATİSS...GRATİSSSS !!!

BİRRRR ERİŞİLEMEYEN BLOGA VE BİRRR ERİŞİLEMEYEN BLOG YAZISINA DAHA HOŞGELDİNİZ BEBİŞLERİMMM


şu (bazı çevrelerce) okunamama ve yorumlarımın inbox'uma düşmeme sorunsalıma rağmen yeni bi postla karşınızdayım..böyle monolog bir yayın oluyor buralar çok ıssız  korkuyorum ancak ve fekât; azimliyim yılmak yokkkk !!!


size sözverdiğim gibi uzaktan kumanda marifetiyle yaptığım gratis alışverişi postuma geldi sıra hadi bakalım ;)

efenim bu foto alışverişimin toplu halini yansıtıyor...

bee beauty'lerim ve ben artık ayrılmaz bir parça olduk.. ben malum böbreklerden muzdarip olduğumdan; daima cildim kuru ancak üzerimde yağlı-yapış şeyler sevmediğimden ve sağlık normlarına bilhassa dikkat ettiğimden dolayı bee beauty'ler benim gratisten banko alışverişim niteliği taşımakta :)


olayımız budur arkadaşlar... ben kardeşiniz yıllardan beri istanbula gidiş gelişlerimde hey-hüla kozmetiklerimi getirir götürür,yarısını patlamak suretiyle ziyan eder; bi dolu da azar işitirdim..üzerine bir de son havaalanı kuralları gereği max.100 ml kuralı gelinceeee...yok mu bunun bi çaresi aaa ne saçma !!! şeklinde yana yakıla bilimum ilaç şişeleri spreyler biriktirir; uyum takıntımdan dolayı da içime sinmeyip başka çare arayışlarına yönelirdim....saolsun gratis o konuyu da halletmiş bizler için ve seyehat kitleri hazırlamış..4 büyük ve 4 küçük boş ambalaj; sızdırmaması için kilitli çantasında satılıyor...fiyatını duysanız inanamazdınız şaka gibi...4 teee-leee ye geldi ozaman bana ;)

ivit bu da naylon kese-eldiven...asrın buluşu heheee :)) hele bir de duşta peeling uygulamasında görün siz onu...bebek gibi çıkıyorsunuz duştan ;)

benri pamuklar için sölenecek bişi yok zaten :)

benim için bu alışverişin en karlı elemanı bu..zira böyle kumaş bir cüzdan için bir workshop'a katılacak; bedel olarak 100 tl ödeyecektim...10 tl ye hallettim... nihahahaaa :))

bu 2 paket  10 ar taneden oluşan cupcake'ler törpü kızlar :)) evet kağıt törpüler ve işlevlerini yitirdikten sonra dezenfekte edildikten sonra magnet vs olarak da değerlendirilebilirler pekala ;) biri bana,diğeri VALYA'cığıma :)

bu güzel ve sevimli çantanın kapalı haline vurulmuştum zaten ancak içini açınca çifte kavrulmuş derler ya aynen öyle oldu benim için :)zira içini açınca fileli 2 bölmeden oluşan bir seyahat çantası çıkıverdi karşıma...minicik görünüyor ancak 1 tarafına makyajlarım diğerine ise ciltbakımlarım sığdı ve boş yer de kaldı inanabiliyor musunuz ??
alttaki resimde çantanın içi görünsün diye ortaya yerleştirdiğim bee beauty vücut peelingi biraz figüran gibi kalmış haksızlık etmişim  galiba :(

benim alışverişim bukadar bebişlerim...aldıklarım ve memnun kaldıklarım..hepsi tarafımdan denendi beğenildi sizlerin de paylaşımlarınızı bekliyorum sevgiyle kalın hem de aynı böyleeee  :))











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder