18 Mart 2014

BU SANATIN ADINI VEYA MALZEME SATIŞ MERKEZİNİ BİLEN VAR MI ???

HELLO EVERYBODY



sömestr tatilinde anneme işlediğim 
goblen panoyu çerçeveletmek için gitttiğim mağazada gördüğüm panolar beni kendine hayran bıraktı...ilk bakışta alelade bir zemine işlenmiş pullar olduğunu düşündüm ancak yakından incelediğimde işin hiç de öyle basite indirgenemeyecek kumaşlarla ve de çok özel seçilmiş renklerde-şekillerde boncuklarla bezendiğini farkettim..mağzadaki elemana sordum kendi üretimleri değilmiş bir hanım bırakmış çerçeveletmek için..teslim aldığında sorarım sizi arrım dedi ama tabii ben bunu söylerken bile aramayacağını biliyordum


herneyse...aranızda elişine ve değişik sanat dallarına ilgisi olanlar olduğunu biliyorum...bu konuda bir fikri olan benimle irtibata geçebilir mi rica etsem...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder