27 Şubat 2014

ŞUBAT AYI BİTENLER; ÇÖPE GİDENLER

MİSSS GİBİ BİR GÜNDEN HEPİNİZE MERHABAAAA 

Yine bir ay sonunda; yine durmaksızın tüketip yenilerine yer açtığımız ürünlerin postunda beraberiz :)

önce toplu bakış fotosuna ne dersiniz ;)


görüldüğü üzre parfümden hijyene, saç bakımından diş sağlığına kadar hemen her üründen var..her nekadar az da olsalar :)zira tatil dönüşü evde allah allah nidalarıyla bir temizlik harekatı başlatmış; bunun sonucu olarak da elime ne geçtiyse atmışım..içlerinde makyaj ürünleri vs yok yani ;)
 PARFÜM GURUBU


rexona musk: her daim dönüp dönüp kullandığım :)

burberry touch& gucci by gucci:bu benim oğluşumun parfümüç..uzun zamandır yanındaki arkadaşı ile kullanıldığından bitişi çok zaman aldı ve ikisi aynı anda bittiler.. sizi bilmem ama ben bu tarz kokuları erkeklere çok yakıştırıyorum..ne kadında ne erkekte odunsu kokuları sevmiyorum ben..adı üstünde ODUNNN !!

gucci play: bu parfüm aslında geçen ayın sonunda bitmişti ancak dibinde azcık var diye posta koymamıştım..tarzı ve notaları diğer 2 parfüm gibi muhteşem erkek parfümü..

crabtree evellyn pudra: nedendir bilinmez; bazen cidden parfümleri makyajları bitarafa bırakıp soft yaşamak,soft kokmak isterim..benim vefalı pudram işte bu noktada devreye giriyor...tertemiz ve dupduru bir kokusu var üstelik enteresan bir şekilde kurutma yapmıyor..şiddetle tavsiye ederim yıllardır yanıbaşımda :) almak isteyenler beymenin yolunu tutsunlar efenim..bu arada şık ambalaj tasarımı ise ap ayrı bir görsel şölen :)
SAÇ BAKIM GURUBU

gliss durulanmayan saç bakım kremi: 5 para etmez bir ürün...ne bir saç açıcı,ne de yumuşatıcı ,şekil verici özelliği var..ders olsun bana; çift fazlı hiçbir ürün bana uygun değil !!!

unique 1durulanmayan saç kremi: insanın saçı benimki gibi tam anlamıyla arap saçı olunca saç bakım ve yatıştırıcı ürünler de muhtelif oluyor :( denedim,çok memnun kaldım ancak yeni denizlere yelken açma zamanıdır zira bunlardan tam 3 şişe bitirdim..biraz pahallı bir ürün ancak gerçekten verdiğiniz parayı hak ediyor..

oroflu-do argan yağı: muhteşemmm...muhteşemmm...muhteşemmm...muhteşemmm...muhteşemmm....muhteşemmmmm !!!


Fe kulak çubuğu: migrostan aldığım ve ilk kez deneyimlediğim bir ürün..düne kadar lüx markadan şaşmayan ben için güzel bir ürün diyebilirim zira lüx de çizgisinden çıkıp vasatın altında seyretmeye başladı...kullanırken açılmalar, çubuğunun kırılması... demek ki burcunuzu deiştiremeseniz de; huyunuzu değiştirip sabit fikirlerden ve markalardan vazgeçmeniz gerekebiliyomuş ;)

bioderma sebium temizleme losyonu: fazlasıyla abartıldığını düşündüğüm bir ürün..şu var..tek makyajı birkaç uygulama ile temizlemekten yana olanlar için  ideal olabilir ancak o yüz onca temizlemeye onca kimyasala ve hırpalanmaya nasıl dayanır ben bilemiyorum...fırçalarımı temizledim sadece desem 
piksters diş şeysileri: yani adına ne diyeceğimi bilemedim..3KA adlı yurtdışı menşeili ürünler satan bir siteden aldım..bağımlısı oldum diyebilirim özellikle köprüleri olan kişiler için ideal..tavsiye ederim
blistex nar özlü lipstick:tipik blistex ürünü...kokusu kötü; tadı yok..işlevi vasat mı vasat.. nivea bile daha iyi iş çıkarır


benim bu ay bitirip kullandıklarım bunlar bebişlerim..almak isteyen; aklına takılanlara fikir olsun niyetiyle paylaşmış olduğum postumun sonuna geldim..sizler bu ay neler kullandınız?? paylaşırsanız çok sevinirim.sevgiyle kalın 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder