16 Şubat 2014

PEKİ MÜSAADE ETTİM !! İLHAM GELEBİLİR....PERİ OLANI CANIIIIMMM ;)

ıyyyy ne soğuk espiriydi kendimden soğudum
bebişlerim merhaba :)
her ne kadar istanbul çıkartmam türlü çeşitli sebeplerden ötürü verimsiz geçse de elimi atıp şu hobi malzemelerimi bi düzenleyim bakalım neler varmış dediğimde her işte bir hayır varmış...verimli geçse ne olacaktı acabaaa??? Şeklinde nidalarla hafif bi mahçubiyet yaşadım ehüehh :)
yalnız hepsinden önce; girdiğim dükkanlardan birinin öncesi-sonrası resmiyle başlamak istiyorum...
ZAVALLI ADAMLARRR


işte bu fotoda; caaanım istanbulumun güzide esnafının tertibi düzeni hakkında fikir verir sanırım sizlere...yok buradaki gibi mi??? bi şinası var bacım sözüm meclisten dışarı; her adını andığımda gerdanımı şişire şişire boyun posun devrilsin şinasiiiii
şeklinde feveran ettiğim doğrudur itiraf ediyorum.. hele jüt kumaş almak için girdiğim; pirelenip çıktığım dükkandan hiç bahsetmeyim isterseniz

neyse bebişlerim...bakalım  ben girip talan ettikten sonra tükkan ne hale gelmiş 

hele ilk fotodaki kumaşların en altındaki kumaşı alıcam diye tutturup zavallı tezgahtarın rengini bi attırmışım kiiiii; hiç sormayın ama eee tabiii korkunun ecele faydası yok hihiiii
neyse efenim gelelim aldığım kumaşlara;


keçeler,pazen ve divitin kumaşlar.... pazenler için tasarılarım muhtelif... divitinler tilda çalışmalarım,keçeler ise yine bir kısmı tilda ve kurs faaliyetlerim için alındı..
bu arada dedim ya; malzemelerimi organize etmeye çalıştım diye; bir kısmını fotoğrafladım ancak onlarca kutunun içinde yüzlerce boncuk, ahşap,düğme, kurdele,ip,kemer iğne, iplik  ve yardımcı araç-gereçler yüzünden oğlulumun dolabını resmen zaptettim...



dolabın içindekilerden bahsetmiyorum bile...sözümona evdeki eskilerden faydalanıp değerlendiricez yok yeaaaaaa


yokkkk!!! bu böle olmayacak benim kesin artık şu salondaki vitrine bi güzellik düşünmem lazım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder