16 Ocak 2014

BEN DE BOŞ DURMADIM ELBET ;)

VE..VE..VEE....YİNE BENNNNN 

bebişlerim merhabaaaaaa
uzun sayılabilecek bir aradan sonra yine sizlerleyim..birrr sürü sağlık sorunları yine yakınımda yöremdeydi malumunuz vechi ile

AMA FEK-ÂTTTT !!!


öyle rehavet yoookkkk!!! 
bacım kim kaybetmiş ki ben bulayım...
bu arada düzensiz de olsa kursuma katıldım ve de boş durmadım didiğim gibi..hayatımdaki birkaç takıntı ikonan biri olan matruşka döktüreyim dedim..

 modelini internetten alıp birebir aynısını sadece ebatlarını büyüterek yaptım..bakın bakalım beğenecek misiniz...

ŞŞŞTTTT !!! HEEEYYYYY !!!!!


beğenecek misiniz derken; insiyatifi size bıraktım diye not vermede cimri davranmayın;bonkör olun, elinizi korkak alıştırmayın...


yoksa 
ben bağğğğzı konularda bonkör davranmak zorunda kalabilirim


bilmem anlatabildim miiii ???

BUYRUNUZ EFENİMMMM TA TAAAAA :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder