2 Aralık 2013

GLOKOM OLMUŞUM BEN



ÖNCELİKLE MERHABA

son 5 yıldır gerek dünya göz hastanesi,direk diğer illerin göz hastaneleri,devlet hastanesinin göz servisleri ... ve dahi özel hastanelerin göz polikliniklerini kaç kez aşındırdığımı hatırlamıyorum..

görüntüler karışıyor diyorum...baş ağrım var diyorum..bulanık görüyorum diyorum adamların verdiği ortak cevap: HİÇ BİRŞEYİNİZ YOK !!!

peki kardeşim benim aklımdan zorum mu var; vaktim mi bol; param mı çok ki ;habire gelip gidip sizin ultra modern aletlerinize girip bir umut sıkıntım neymiş çözersiniz diye hırpalayım kendimi ??


dediğim gibi..aletler son model; doktorlarda bi havalar bi havalar o aletleri tutarken..

amaaaaaaa......

işte doktorluk o aletlerle olmuyor zira bugün gittiğim göz doktorunda hem miyop-astigmat olduğum; (bu arada farkettiyseniz bunu önemsemiyorum bile :( hem de glokomum olduğu çıktı ortaya..

bu arada bilmeyenler için söyliyim; glokom göz tansiyonu ve akabinde kalıcı körlük yapan bi hastalıkmış 


bugün öğrendim öldürün beni


göz tansiyonum 18 çıktı beynimden vurulmuşa döndüm
nasıl bir ihmal, nasıl bir mesleğe; edilen hipokrat yeminine ihanettir bu ben anlayamadım..insani değerlerimizi gün be gün kaybederken; eşimden-dostumdan duyduğum kötü doktor-teşhis efsanelerinin doğruluğunu görüp kanım dondu...

insan sağlığına karşı nasıl bu kadar pervasız olunur?? benim geleceğimi karartmaya kimin ne hakkı var



bilgilerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var..dünyada gözünden en son sorun yaşacacak kişi olarak kendimi görürken bugün bu haberle resmen yıkıldım..zira canım anneciğim ve rahmetli babamdan gelen hem genetik hem de sağlam beslenme alışkanlıklarıma bir de kedi gibi yarasa gibi keskin görüşümü de ekleyerek yıllarca böyle düşündüm ben...

çok kızgınım...
ve şaşkın...
korkuyorum da...
üzülmedim desem o da yalan...
ne yaparım; nasıl avunurum hiç bilmiyorum...
herzamanki tavrımla umudumu kaybetmeyip belki bu da yanlış teşhistir deyip kendimi rahatlatmaya çalışıyorum ama....

NAFİLEEEEEE !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder