29 Aralık 2013

ARALIK AYI BİTENLER-ÇÖPE GİDENLER :)

SELAM BEBİŞLERİM

yeni yıla 2 kaldı an itibarı ile..blogum 2 n sonra 1.yılını dolduruyor demektir ki bu; insanlık için küçük; benim için büyük bir adım..

çekilişime katılmayanların  çekiliş postumu okumaları 

uyarısını da yaptıktan sonra geçeyim aralıkta neleri bitirip çöpe atmışım; ocağıma incir ağacı dikilmesine neler sebep olmuş bi bakalım;)


ÖNCE GENEL VE DE KUŞBAKIŞI Bİ GÖRELİM:
sağlıktan temizliğe ve makyaja tüm ürünlerin hepsini bir arada görüntüledim :)


TEMİZLİK VE BAKIM GRUBU


ELİDOR YAĞLI SAÇLAR İÇİN BAKIM KREMİ: kızım kullanıyor benim böle ürünler kullanmak gibi bir lüksüm yok malesef.... saçlarım çok kuru ve inatçı olduğu için :(

MİSSHA PROCURE  DAMAGE CLİNİC SAÇ BAKIM SPREYİ: dediğim gibi saçlarım çok kuru ve de ruhum gibi anarşik..missha nın internet sitesinden türlü çeşitli soru işaretleri ile sipariş ettiğim spreyden çok memnun kaldım..bunun bir de saç dökülmesini engelleyenini üretseler ne kaa iyi olur ;( 2.si ısmarlandı bile :)

RAEN  KİL MASKESİ: memnun kaldığım bir ürün..lilakuru'dan sipariş etmiştim edinmek isteyenler için belirteyim...1 seneden fazla gitti inanılmaz..dibi kurumasa 4-5 kezlik daha idare edermiş aslında :( yenisi yolda hihii :)

NİVEA DUŞTA KREM: ben ömrümde böle boş bi ürün görmedim..zira saçlarım gibi cildim de kuru olduğu için bu ürünü teeeeeeee istanbul'dan getirttim (çıktığı gün aldırdım marmarise gelmesi birkaç hafta alabilirdi malesef) ama işte umduğun gibi çıkmıyo malesef.. zira ne diğer bloggerların dediği gibi süper nemlendiren bir ürün ne de hijyenik..evet doğru okudunuz hijyenik değil çünkü banyonuzu yaptıktan sonra kaygan tiksinç bi yapı bırakıyo bakteri üretimine açık bence... ayrıca duşakabini temizlemek gibi sinir bozucu bir ekstra iş çıkardığı için zaten favorim olabilitesi yoktur...olmamış nivea...BİZİMLA DEĞİLSIN !!

THERA MED DİŞ MACUNU: benim vazgeçilmezim..asla başka dişmacunu kullanmam daha :) yedekli çalışıyoruz  :)

BİORİCHİ SALATALIK MASKESİ: uzun süredir kullandığım bir ürün tavsiye ederim..kokusu da ayrıca kendinizi cacık gibi hissettirecek kadar yoğun değil ;)

BENRİ ISLAK MENDİL:  benim gibi koku hassasiyeti olan biri için ideal bir ürün üstelik alkol içermiyor..onun dışında extra bir özelliği yok diğer ıslak mendillerden... 

BENRİ KAĞIT SABUNLAR:  bana çocukluğumu geri getiren sabunlar bunlar...evet benim çocukluğumda vardı bunlar hem mis kokulu hem de pratik olurdu..eğlencesinden hiç bahsetmiyorum..bitirdiğim paket lavantalı olandı..sırada güllüsü var ;) evrene mesajlarım devam etmeli zir birkaç sene önce bi ara bunların çıkmasını dilediğimi hatırlıyorum..darısı katlanan bardakların başına hihihihi :)

MAKYAJ GRUBU


M.A.C  STUDIO FIX NC42 POWDER:  benim kara-sarı cildime en azından birazcık olsun renk verebilmem için en mükemmel yöntem.. kapatıcılık onda..kalıcılık onda..mat bitiş onda... daha ne isterim ?? ucuz olsun isterim hadi itiraf edeyim ehüehhh :)

SHISEİDO SPF 30 GÜNEŞ KORUYUCU: tam 1 senedir beraberiz kendisiyle... marmarisin hunhar güneşine karşı  daha önce karşılaşmamış olmamız tamamen benim şanssızlığım.. hiç değilse 10 yıllık süre içinde gün be gün artan koyu renkli güneş lekeleri nedir bilmez; eskisi gibi sağlıklı bir cildim olurdu bu 10 yıl içinde :( bu biten spf 30 veeee...bilin bakalım ne oldu ????  spf 50 si çıkmış ve kim korkar artık güneşten-lekeden.. yalnız belirtmeden geçemiycem; cildinize sürdükten sonra yüzünüzü pudralamak isterseniz biraz sıkıntı yaşayabilirsiniz sira tuhaf bir yapışkanımsı durum var ortada..makyaj bazı kullanmanızı tavsiye ederim bu durumda..

ALİX AVİEN WATERPROOF MASKARA:  yaz başında almıştım denizli günler için ama gelin görün ki sadece 1 kez kullandım...zira marmariste oturan ben; sadece 1 kez denize gidebildim..e seneye kadar da kullanım süresi biter :(..... mecburi vedalaştım kendisiyle...

DEBORAH MASKARA: benim maskaram diyebileceğim tek ürün...sömestrde yedeklenecek :)

CLİNİQE GÖZ KALEMİ:  çöpe gidecek malesef..neden derseniz kenisinden belki çok memnun kalabiridim ancak ucu sürekli kırılıyor..açtığınızda bi bakıyosunuz başladığınız yere dönmüşsünüz..sinir bozucu

FLORMAR NUDE GÖZ KALEMİ  nude mi??????? ya anlamını bilmiyorlar..ya da ben zenciyim de o yüzden bende bukadar beyazımsı durdu..tam bir felaket derhal çöpe !!!


SHEİDA SÜRMELER: uzun süredir kullanıyorum..mavi ve yeşil renkteydiler...sıkıldım bidaha almam heralde :(

BLİSTEX LİP BALM:  denediğim 1500 değişik marka lip balmdan sadece 1'i ... neyse ki yarın eoslarım geliyor..bi de onu deneyelim bakalım... olmad; artık ameliyat masasına yatıp hem solunum problemimi çözücem hem de dudak parçalanması !!!

SAĞLIK GRUBU


belki ne alaka diyceksiniz ama hayat makyaj ve bakımdan ibaret değil maalesef :( hele ki kış ylarında..bu ikiliyi deneyin derim zira bütün kışı hastalanmadan geçirmeniz çok kuvvetle ihtimal...



1 yorum: