10 Ekim 2013

BİTENLER-ÇÖPE GİDENLER

merhabalar......
bir bitenler-çöpe gidenler yazısı da ben yazayım dedim :) memnun kaldıklarım-kalmadıklarım hangileriymiş bir bakalım ;)


genel olarak işi bitenler bunlar.. şimdi gruplandırmalarla açıklamalarına bakalım..


PARFÜM-DEODORANT GRUBU

1-ETERNİTY WOMAN: benim ennn  vefalı parfümlerimden biri ;) eşimin daha ilk flört ettiğimiz yıllarda bana ilk hediyesi :) yılda en az 1 şişe bitirmezsem kendimi kötü ve vefasız hissederim; sıktığımda ise tek tek anılar canlanır gözümde
2-REXONA DEODORANT: direk çöpe gitmekten son anda kzıım saysinde kurtuldu zira o çok beğendi..severim rexona serisini ben ama buuu... :/ ne biliyim fazla bayık 

3-GUCCİ PLAY PARFÜM: elbette ki ben kullanmadım; oğluşumun parfümü :) ısrar edince dayanamadım ..''anne blogunda bunu da yayınla'' dedi...aksini yapabilmem mümkün mü ??  çok güzel bir parfüm oldukça kalıcı..şiddetle eşlerinize,boyfriend ve benimki gibi oğluşlarınıza tavsiye olunur


KOZMETİK  GRUBU


1-AUBREY NEMLENDİRİCİ: bir dönem hatırlarsanız salyangoz zımbırtılarından yapılan kremler revaçtaydı.. tiksinç ötesi kokuları olur; işe yarayıp yaramadıklarını da Allah bilirdi.. hehhh!! işte bu nemlendirici aynı onlara benziyor..evet doğal bir marka olabilir; evet çok işe yarayabilir ama tüm gün yüzümde canlı organizma kokusuyla yaşamak istemiyorum yani..DİREK ÇÖPE !!!



2-HERBA DERM AYAK BAKIM KREMİ: tek kelimeyle muhteşem!! yumuşacık ve pespembe ayaklarınız,topuklarınız olacak garanti ederim..(tabii başka bir sorununuz yoksa)



3-BİODERMA SEBİUM GEL:  ne diyebilirim ki ?? tek başına tüm makyajınızı temizliyor..sonuna kadar kullanmamla turuncu kasa indirimlerinin başlaması bir oldu ve ben 1 tane fiyatına 2 tane; üstelik 500 ml lik boyunu hooppp :) stokladım gitti :)


4-BLİSTEKS LİP BALM:  yani bir ürün bu kadar mı abartılır; bu kadar mı işe yaramaz?? hayır belki ilk aldığım nar özlüsü ve o sinir bozcu kumlu gibi dokusu bana uymamıştır diye sonra gidip çeşitlerini aldım... yokkk !!! olmadımı olmuyor onu anladım..gözünü seveyim nivea veya golden rose'ların lip balmlarını..hem eşsiz; hem ucuz..daha ne olsun ?? fiyatından dolayı çöpe atmaya kıyamadım rujlarımın altına baz olarak kullanıyorum malesef...




TEMİZLİK GRUBU


1-BOUNCE YUMUŞATICILI  KURUTMA MENDİLLERİ:  yıllardır istediğim şey olan kurutma makinesine geçen yıl sahip olunca; böyle bir ihtiyaç hasıl oldu.. yumuşatıcılı ve koku veren mendiller!! kurutma makineleri bir miktar sertleştiriyor çamaşırları ve mevcut yumuşatıcı kokusu da sıcak havayla birlikte uçuyor.. ne yani şimdi yeni bir masraf mı çıktı başımıza diye düşünürken; aslında değişen hiçbirşey olmadığın gördüm..tabii masraf bazında.. zira bu mendillerden kullandığınızda çamaşırlarınızı yıkarken yumuşatıcı kullanmıyorsunuz; kuruturken kullanıyorsunuz.. misss gibi bir kokusu var mendillerin..her kurutmaya 1 adet yetiyor ama bende koku hastalığı olduğu için 2 tane atıyorum ehüehhh  :)))
sonuç olarak 1 kutu tam 1 senelik çamaşırıma yetti kiii; ben çok çamaşır yıkarım.... yeni kutu açıldı ama bu seferki amerikadan geldi teyzoşum sağolsun 
ürüne olaşmak isteyenler için tık tıkkk 


benim bu ay kullanıp bitirdiklerim bunlar..hoşuma gitti bu iş... bundan sonraki postlarıma aylık olarak bunu eklemeyi unutmamalıyım..hepinize mutlu  ve sağlıklı günlerrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder