13 Ağustos 2013

BİR HEDİYE ALDIM Kİ; ÖYLE BÖYLE DEĞİL :)

MERHABALAR :)

bu akşam mutad maillerimi silme rutinim sırasında sağ işaret parmağım alış-veriş sitelerini her zamanki gibi çöp kutusuna sekmesini yarımşar saniye aralıklarla gönderirken farklı bir maile sıra geldi ve okumaya başladım..mesaj aynen şöyle:

ben http://sayfalardolusu.blogspot.com/ blogunun sahibesi Hacer :) Sizin için header yaptm, umarım beğenip kullanırsınız :)  ve eklentilerde de 5 adet kendi tasarımı olan header yollamış..


nasıl yani ??? dedim olmayan hafızamı şöyle bir yokladım.. CIKK.... I-IHHH !!! böyle bir istekte bulunduğumu hatırlayamadım hiç...

gerçi son zamanlardaki içsel sıkıntılarımın yaratmış olduğu yarı alzheimer durumumdan dolayı tereddüte düşmedim değil ama tekrar ve tekrar okudum...hediye diye yazmış.. 


derhal araştırmacı blogger kişiliğim devreye girdi ve bu vakte kadar bi headerimin olmayışının  verdiği eziklikle önce seçimimi yaptım; bir de üstüne yetmiyormuş gibi kendim birkaç emo ve simge gönderdim(kendime inanamıyorum son zamanlarda..hep bu ilaçlardan) 

 ve ekte de: ben mi sizden istedim hatırlamıyorum nolur kusura bakmayın ehü ehhh şeklinde bir soru :P

 hacer hanım sonnn derce nazik bir cevapla birlikte yine büyük bir incelikle benim isteklerimi de dikkate alarak bu headeri hazırladı...TAKDİMİMDİR EFENİM !!!


hacer hanım...


öncelikle göstermiş olduğunuz nezaket; ve sonra da sonsuz sabrınız için binlerce telekkür...elinize; emeğinize sağlık...ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)



siz nasıl buldunuz yeni header'ımı..çok cici değil mi gerçekten de  ??


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder