16 Ağustos 2013

BİR BİTENLER VE ÇÖPE GİDENLER YAZISI DA BEN YAZAYIM BAREEEEE

merhabalar hepinize...
bugün sanki biraz iyi gibi olunca kendimi sağ-sol toplama işlerine verdim..insanın evde kızı olunca dolapların biraz karışması ve bitenlerin sayısının oldukça artması kaçınılmaz oluyor malesef :/ bakalım son zamanlarda neler bitirmişim (miz mi demeliydim acaba ?)


genel olarak bakınca hepsi doğal ürünler..yani bana ait ürünler bunlar  :)



konu doğal ürünler olunca tutamıyorum kendimi napiim :( biraz bakalım mı hangisi ne işe yaramış veya yaramamış :/



sonuna; dibine kadar kullandım hint yağı ve buğday yağını.. ilaçlardan kirpik ve kaşlarım okadar dökülüyordu ki.... sanki iyi geldiler gibi zira ben ilaç kullanmaya devam ettim ama dökülmelerim nispeten azaldı..bunun için eski bir maskaramı iyice ama iyice temizleyip bu karışımı içine döktüm..sabahları yüzümü yıkadıktan  sonra sürdüm..iş-güç faslı bitip te duş alınca onlar da temizlendi otomatikman..yani ekstra bir vakit de harcamadım kullanırken; emek de :)



bunlar çöpe gitti malesef..nasıl böyle bir hata yaptım inanamıyorum..kullanma sürelerine bakmamışım ki hiç yapmadığım bişeydir asla ihmal etmem..olmuş artık yapçak bişiy yok :/ Allahtan eşim istanbuldan yeniden getirdi benim için canımın içi :)

bunları ne yapıyorum derseniz; hepsini karıştırıp boş bir deodorant şişesini yarısına kadar doldurdum kalanını suyla tamamladım...doğal deodorant olarak kullanıyorum inanılmaz bişey..sıkınca oldukça ağır kokuyor ama maximum 15-20 dakika sonra uçuyor uzaktan uzaktan mis gibi koku kalıyor kol altınızda..hem bakterileri öldürüyor hem de %100 doğal..tavsiye ederim ;)



işte benim vazgeçilmezlerim..
biorichi RSL balsam kas gevşetici, ağrı kesici ve leke calendula karşıtı krem .. bunlar okadar iyi geliyor ki ağrılarıma..sevgili arkadaşım PETUŞ sayesinde tanıştım bu doğal ürünlerle sağolsun... benri'nin yuvarlak pamuğu henüz bitti karesi birkaç tane var.. missha'nın burun bandı tek kelimeyle harika..ve cosmed'in seyehat boyu leke kremi..ebat küçük olduu için pek bişi anlamadım kendisinden :/



işte ben yıllar yıllar önce çocukken olan bir ürünün güncellemesi... benrinin kağıt sabunları!! ne iyi yaptılar da çıkardılar minnettarım kendilerine...resmen 5 paket yedekli çalışıyorum ki içinde 30 adet var hihi :) bitsin; zibilyon kere yine alıcam :)



işte süper bir ürün daha..hops'un gözlük temizleme mendilleri..inanılmaz temizliyor öyle böyle değil ve okada gülünç bir rakama ki; 20 tanesi 2 tl ...tek sıkıntı ha dediğinde bulunamaması :(
yine biorichi'nin alaska jeli.. nihayet bitti nihayet diyorum çünkü hararetli ayaklarımı bi nebze serinletir diye alıp hüsrana uğradım..memnun kalmadığım tek biorichi ürünü diyebilirim..ama şu var; kendisi şişliklere,morluklara da iyi geliyor aynı zamanda..sporculara duyurulur ;)
ve neutrogena vücut kremi..ne diyebilirim ki....tamamını benim ortağım yani kızım bitirdi..yeniden alınacaklar listesinde :)

şimdilik bu kadar..sizler neler kullanıp nelerden memnun kaldınız veya kalmadınız ??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder