18 Mart 2013

DÜNYADAKİ EN DEĞERLİ VARLIĞIM VE PİROCELERİMİN İPUÇLARI ;)



baharr geldi; miskin ve tüm zamalı hastalıkla geçen kışın ardından ufak ufak hareketlenmeler başladı içimde ..ya da...ben öyle avutuyorum kendimi :(

gerekli tüm teçhizat hazır...tüm tuhafiye ve kırtasiye ; ve hatta bilimum nalburiye ihtiyaçlarım teeeeeee istanbul'dan sipariş edildi sırasıyla arz-ı endm edecekler hanemde...

ve pirocelerim :D

düşündükçe heyecanlanıyorum..binlerce foto yükledim bilgisayarım zavallı bir durumda..hepsi hayata geçmeyi bekleyen argümanlar....  benim için dua edin; zira enerjim nekadar idare eder bilmem !!!

heeeeee....foto mu???

işte ipucu da o zaten :D

4 yorum:

  1. merooooo.. keçeleri ben yaptım demeee...!!!

    YanıtlaSil
  2. geldimmm, ve o piroceleri ;D sabırsızlıkla bekliyorummm

    YanıtlaSil
  3. tüm mesele enerjimi doğru yere kanalize etmek...inşallah yakında başlıycam çalışmalarıma.. :D

    YanıtlaSil